Category

Product Design

Preview link

როცა გავიზრდები

"როცა გავიზრდები" წარმოადგენს ბავშვთა კვების ევროპულ ბრენდს, რომელიც 100%-ით ნატურალური პროდუქტისგან აწარმოებს სასარგებლო ნუტრიენტებით მდიდარ ორცხობილებსა და ხილფაფებს.

ბრენდის იდენტობა
  1. ბრენდის იდენტობა ეფუძნება ხარისხს, მრავალფეროვნებასა და ხელმისაწვდომობას.

  2. იქიდან გამომდინარე, რომ "როცა გავიზრდები" მომხმარებელს ბავშვთა კვების პროდუქციას სთავაზობს ვიზუალური იდენტობა წარმოდგენილია ღია ფერებში, გამოყენებულია ვექტორული ნახატები და მსუბუქი ფონტები.

  3. ბრენდის სოციალურ მედიაზე მუშაობისას ვხელმძღვანელობთ სწორედ ბრენდის ზემოთ ნახსენები პრინციპებითა და ვიზუალური იდენტობით. ვქმნით კონტენტსა და სარეკლამო კამპანიებს, რომლითაც ვაღწევთ სამიზნე აუდიტორიის (დედების) მაქსიმალურ ჩართულობასა და დაინტერესებას.

ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია
  • Adobe Photoshop, Adobe Illustrator


"როცა გავიზრდები" წარმოადგენს ბავშვთა კვების ევროპულ ბრენდს, რომელიც 100%-ით ნატურალური პროდუქტისგან აწარმოებს სასარგებლო ნუტრიენტებით მდიდარ ორცხობილებსა და ხილფაფებს.

ბრენდის იდენტობა
  1. ბრენდის იდენტობა ეფუძნება ხარისხს, მრავალფეროვნებასა და ხელმისაწვდომობას.

  2. იქიდან გამომდინარე, რომ "როცა გავიზრდები" მომხმარებელს ბავშვთა კვების პროდუქციას სთავაზობს ვიზუალური იდენტობა წარმოდგენილია ღია ფერებში, გამოყენებულია ვექტორული ნახატები და მსუბუქი ფონტები.

  3. ბრენდის სოციალურ მედიაზე მუშაობისას ვხელმძღვანელობთ სწორედ ბრენდის ზემოთ ნახსენები პრინციპებითა და ვიზუალური იდენტობით. ვქმნით კონტენტსა და სარეკლამო კამპანიებს, რომლითაც ვაღწევთ სამიზნე აუდიტორიის (დედების) მაქსიმალურ ჩართულობასა და დაინტერესებას.

ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია
  • Adobe Photoshop, Adobe Illustrator


"როცა გავიზრდები" წარმოადგენს ბავშვთა კვების ევროპულ ბრენდს, რომელიც 100%-ით ნატურალური პროდუქტისგან აწარმოებს სასარგებლო ნუტრიენტებით მდიდარ ორცხობილებსა და ხილფაფებს.

ბრენდის იდენტობა
  1. ბრენდის იდენტობა ეფუძნება ხარისხს, მრავალფეროვნებასა და ხელმისაწვდომობას.

  2. იქიდან გამომდინარე, რომ "როცა გავიზრდები" მომხმარებელს ბავშვთა კვების პროდუქციას სთავაზობს ვიზუალური იდენტობა წარმოდგენილია ღია ფერებში, გამოყენებულია ვექტორული ნახატები და მსუბუქი ფონტები.

  3. ბრენდის სოციალურ მედიაზე მუშაობისას ვხელმძღვანელობთ სწორედ ბრენდის ზემოთ ნახსენები პრინციპებითა და ვიზუალური იდენტობით. ვქმნით კონტენტსა და სარეკლამო კამპანიებს, რომლითაც ვაღწევთ სამიზნე აუდიტორიის (დედების) მაქსიმალურ ჩართულობასა და დაინტერესებას.

ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია
  • Adobe Photoshop, Adobe Illustrator


"როცა გავიზრდები" წარმოადგენს ბავშვთა კვების ევროპულ ბრენდს, რომელიც 100%-ით ნატურალური პროდუქტისგან აწარმოებს სასარგებლო ნუტრიენტებით მდიდარ ორცხობილებსა და ხილფაფებს.

ბრენდის იდენტობა
  1. ბრენდის იდენტობა ეფუძნება ხარისხს, მრავალფეროვნებასა და ხელმისაწვდომობას.

  2. იქიდან გამომდინარე, რომ "როცა გავიზრდები" მომხმარებელს ბავშვთა კვების პროდუქციას სთავაზობს ვიზუალური იდენტობა წარმოდგენილია ღია ფერებში, გამოყენებულია ვექტორული ნახატები და მსუბუქი ფონტები.

  3. ბრენდის სოციალურ მედიაზე მუშაობისას ვხელმძღვანელობთ სწორედ ბრენდის ზემოთ ნახსენები პრინციპებითა და ვიზუალური იდენტობით. ვქმნით კონტენტსა და სარეკლამო კამპანიებს, რომლითაც ვაღწევთ სამიზნე აუდიტორიის (დედების) მაქსიმალურ ჩართულობასა და დაინტერესებას.

ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია
  • Adobe Photoshop, Adobe Illustrator


"როცა გავიზრდები" წარმოადგენს ბავშვთა კვების ევროპულ ბრენდს, რომელიც 100%-ით ნატურალური პროდუქტისგან აწარმოებს სასარგებლო ნუტრიენტებით მდიდარ ორცხობილებსა და ხილფაფებს.

ბრენდის იდენტობა
  1. ბრენდის იდენტობა ეფუძნება ხარისხს, მრავალფეროვნებასა და ხელმისაწვდომობას.

  2. იქიდან გამომდინარე, რომ "როცა გავიზრდები" მომხმარებელს ბავშვთა კვების პროდუქციას სთავაზობს ვიზუალური იდენტობა წარმოდგენილია ღია ფერებში, გამოყენებულია ვექტორული ნახატები და მსუბუქი ფონტები.

  3. ბრენდის სოციალურ მედიაზე მუშაობისას ვხელმძღვანელობთ სწორედ ბრენდის ზემოთ ნახსენები პრინციპებითა და ვიზუალური იდენტობით. ვქმნით კონტენტსა და სარეკლამო კამპანიებს, რომლითაც ვაღწევთ სამიზნე აუდიტორიის (დედების) მაქსიმალურ ჩართულობასა და დაინტერესებას.

ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია
  • Adobe Photoshop, Adobe Illustrator


"როცა გავიზრდები" წარმოადგენს ბავშვთა კვების ევროპულ ბრენდს, რომელიც 100%-ით ნატურალური პროდუქტისგან აწარმოებს სასარგებლო ნუტრიენტებით მდიდარ ორცხობილებსა და ხილფაფებს.

ბრენდის იდენტობა
  1. ბრენდის იდენტობა ეფუძნება ხარისხს, მრავალფეროვნებასა და ხელმისაწვდომობას.

  2. იქიდან გამომდინარე, რომ "როცა გავიზრდები" მომხმარებელს ბავშვთა კვების პროდუქციას სთავაზობს ვიზუალური იდენტობა წარმოდგენილია ღია ფერებში, გამოყენებულია ვექტორული ნახატები და მსუბუქი ფონტები.

  3. ბრენდის სოციალურ მედიაზე მუშაობისას ვხელმძღვანელობთ სწორედ ბრენდის ზემოთ ნახსენები პრინციპებითა და ვიზუალური იდენტობით. ვქმნით კონტენტსა და სარეკლამო კამპანიებს, რომლითაც ვაღწევთ სამიზნე აუდიტორიის (დედების) მაქსიმალურ ჩართულობასა და დაინტერესებას.

ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია
  • Adobe Photoshop, Adobe Illustrator


Related Portfolio

Related Portfolio

Related Portfolio

Explore Zenera's showcase of stunning designs and powerful developments.

Explore Zenera's showcase of stunning designs and powerful developments.
Explore Zenera's showcase of stunning designs and powerful developments.

Newsletter signup

Updates, inspirations and thoughts.