Category

Product Design

Preview link

Hobby

Hobby თავის მოვლის კოსმეტიკური საშუალებების ბრენდია, რომელიც 1974 წლიდან აწარმოებს თმის მოვლის საშუალებებს, შამპუნებსა და შხაპ გელებს.

Hobby-ს ბრენდის იდენტობა შექმნილია ხარისხის, ინოვაციურობის, მომხმარებელთა კმაყოფილებისა და ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით.

ბრენდის იდენტობა
  1. სიამაყით წარმოგიდგენთ ჩვენს პროექტს Hobby-ს სოციალური მედიისთვის, სადაც შევქმენით და დავნერგეთ სტრატეგია, რომელმაც გაზარდა ბრენდის ცნობადობა, ჩართულობა და მომხმარებელთა ლოიალურობა მიზნობრივ აუდიოტრიაში.

    სოციალური მედიის არხებიდან ვიყენებთ Facebook-ს.

    ბრენდის ვიზუალური კონტენტის შექმნისას გამოყენებული პროგრამებია:


გამოყენებული პროგრამები:
  • ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.


Hobby თავის მოვლის კოსმეტიკური საშუალებების ბრენდია, რომელიც 1974 წლიდან აწარმოებს თმის მოვლის საშუალებებს, შამპუნებსა და შხაპ გელებს.

Hobby-ს ბრენდის იდენტობა შექმნილია ხარისხის, ინოვაციურობის, მომხმარებელთა კმაყოფილებისა და ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით.

ბრენდის იდენტობა
  1. სიამაყით წარმოგიდგენთ ჩვენს პროექტს Hobby-ს სოციალური მედიისთვის, სადაც შევქმენით და დავნერგეთ სტრატეგია, რომელმაც გაზარდა ბრენდის ცნობადობა, ჩართულობა და მომხმარებელთა ლოიალურობა მიზნობრივ აუდიოტრიაში.

    სოციალური მედიის არხებიდან ვიყენებთ Facebook-ს.

    ბრენდის ვიზუალური კონტენტის შექმნისას გამოყენებული პროგრამებია:


გამოყენებული პროგრამები:
  • ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.


Hobby თავის მოვლის კოსმეტიკური საშუალებების ბრენდია, რომელიც 1974 წლიდან აწარმოებს თმის მოვლის საშუალებებს, შამპუნებსა და შხაპ გელებს.

Hobby-ს ბრენდის იდენტობა შექმნილია ხარისხის, ინოვაციურობის, მომხმარებელთა კმაყოფილებისა და ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით.

ბრენდის იდენტობა
  1. სიამაყით წარმოგიდგენთ ჩვენს პროექტს Hobby-ს სოციალური მედიისთვის, სადაც შევქმენით და დავნერგეთ სტრატეგია, რომელმაც გაზარდა ბრენდის ცნობადობა, ჩართულობა და მომხმარებელთა ლოიალურობა მიზნობრივ აუდიოტრიაში.

    სოციალური მედიის არხებიდან ვიყენებთ Facebook-ს.

    ბრენდის ვიზუალური კონტენტის შექმნისას გამოყენებული პროგრამებია:


გამოყენებული პროგრამები:
  • ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.


Hobby თავის მოვლის კოსმეტიკური საშუალებების ბრენდია, რომელიც 1974 წლიდან აწარმოებს თმის მოვლის საშუალებებს, შამპუნებსა და შხაპ გელებს.

Hobby-ს ბრენდის იდენტობა შექმნილია ხარისხის, ინოვაციურობის, მომხმარებელთა კმაყოფილებისა და ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით.

ბრენდის იდენტობა
  1. სიამაყით წარმოგიდგენთ ჩვენს პროექტს Hobby-ს სოციალური მედიისთვის, სადაც შევქმენით და დავნერგეთ სტრატეგია, რომელმაც გაზარდა ბრენდის ცნობადობა, ჩართულობა და მომხმარებელთა ლოიალურობა მიზნობრივ აუდიოტრიაში.

    სოციალური მედიის არხებიდან ვიყენებთ Facebook-ს.

    ბრენდის ვიზუალური კონტენტის შექმნისას გამოყენებული პროგრამებია:


გამოყენებული პროგრამები:
  • ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.


Hobby თავის მოვლის კოსმეტიკური საშუალებების ბრენდია, რომელიც 1974 წლიდან აწარმოებს თმის მოვლის საშუალებებს, შამპუნებსა და შხაპ გელებს.

Hobby-ს ბრენდის იდენტობა შექმნილია ხარისხის, ინოვაციურობის, მომხმარებელთა კმაყოფილებისა და ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით.

ბრენდის იდენტობა
  1. სიამაყით წარმოგიდგენთ ჩვენს პროექტს Hobby-ს სოციალური მედიისთვის, სადაც შევქმენით და დავნერგეთ სტრატეგია, რომელმაც გაზარდა ბრენდის ცნობადობა, ჩართულობა და მომხმარებელთა ლოიალურობა მიზნობრივ აუდიოტრიაში.

    სოციალური მედიის არხებიდან ვიყენებთ Facebook-ს.

    ბრენდის ვიზუალური კონტენტის შექმნისას გამოყენებული პროგრამებია:


გამოყენებული პროგრამები:
  • ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.


Hobby თავის მოვლის კოსმეტიკური საშუალებების ბრენდია, რომელიც 1974 წლიდან აწარმოებს თმის მოვლის საშუალებებს, შამპუნებსა და შხაპ გელებს.

Hobby-ს ბრენდის იდენტობა შექმნილია ხარისხის, ინოვაციურობის, მომხმარებელთა კმაყოფილებისა და ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით.

ბრენდის იდენტობა
  1. სიამაყით წარმოგიდგენთ ჩვენს პროექტს Hobby-ს სოციალური მედიისთვის, სადაც შევქმენით და დავნერგეთ სტრატეგია, რომელმაც გაზარდა ბრენდის ცნობადობა, ჩართულობა და მომხმარებელთა ლოიალურობა მიზნობრივ აუდიოტრიაში.

    სოციალური მედიის არხებიდან ვიყენებთ Facebook-ს.

    ბრენდის ვიზუალური კონტენტის შექმნისას გამოყენებული პროგრამებია:


გამოყენებული პროგრამები:
  • ვიზუალური კონტენტის შექმნის დროს გამოყენებულია Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.


Related Portfolio

Related Portfolio

Related Portfolio

Explore Zenera's showcase of stunning designs and powerful developments.

Explore Zenera's showcase of stunning designs and powerful developments.
Explore Zenera's showcase of stunning designs and powerful developments.

Newsletter signup

Updates, inspirations and thoughts.